Microsoft анонсували DirectX 12 Ultimate
Компанія Microsoft анонсувала DirectX 12 Ultimate. Він має забезпечити покращення графіки на комп’ютерах та Xbox Series X. Розробники вважають, що дана версія API — це кульмінація роботи над DirectX за 25 років існування технології.
Нововведення Ultimate:
- DirectX Raytracing 1.1 — трасування променів, яке робить освітлення більш реалістичним. Технологія підтримує Inline Raytracing — альтернативну форму трасування.
- Sampler Feedback організує кращу швидкодію: менший час завантаження, певні текстури завантажуватимуться лише тоді, коли вони потрібні. Також технологія забезпечить покращену графіку.
- Variable Rate Shading дозволить вибірково змінювати швидкість затінення. Це допоможе використати більше ресурсів пристрою.
- Mesh Shaders змусить працювати обробку геометрії за принципом обчислювальних шейдерів. Забезпечує більшу деталізацію.
Нас запевняють, що власники відеокарт без підтримки DirectX 12 Ultimate зможуть спокійно грати у ігри нового покоління, вони працюватимуть і без нового DirectX.
Відеокарти з підтримкою нової технології планують випустити приблизно в той же період, коли вийде Xbox Series X.
Cподобалася стаття? Підтримай PlayUA
На платформі Donatello ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Donatello отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!
Читайте також
Популярне
-
Valve показала Half-Life 2: Episode 3 й розповіла причини його скасування
-
Ubisoft поки не планує перекладати нові ігри українською
-
УСЯ українська музика у S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl (Radio MIX)
-
«Це була б гра року, якби не проблеми з продуктивністю та помилки»: перші оцінки S.T.A.L.K.E.R. 2: Серце Чорнобиля
-
Dragon Age | Що було до Veilguard (UAGames)